Son Şiir
Sana yazdığım her şiirde kalbim kağıt kanım mürekkep oldu
Her şeyin bir başlangıcını olduğu gibi birde bitişi oldu
Ve benim sana yazdığım şiirlerinde bitişi bu
Sana son şiirimi yazıyorum ve beni anlamanı istiyorum
Seni çok seviyorum kalbimin her atışı aldığım her nefes senin için
Sen benim canımsın damarımdaki kanımsın kısacası söz geçiremediğim yarımsın
Seni sensiz yaşıyorum, içimde bir ateş gibi parlıyorsun söndüremiyorum
Ne yapsam seni unutamıyorum sensizliğe dayanamıyorum
Ne olur beni sensiz bırakma ben sensiz bir yetim gibiyim sessiz ve çaresiz
Sensin benim yaşama amacım sen kaderim alın yazım
Her insanın bir zayıf tarafı vardır sende benim zayıf tarafımsın
Kısacası sen benim söz geçiremediğim yarımsın
Eger bir gün seni kolunda biriyle veya beyaz bir gelinlikle görürsem
O zamanda benim bittiğim gündür
Şimdi sıra sende konuş bana beni sevdiğini söyle
Seni seviyorum de sensiz yapamıyorum de
.....